Hvordan ændrer jeg tøj kæreste

Hvordan ændrer jeg tøj kæreste
 Mange kvinder står over for problemet med tøj til sin kæreste. Alt syntes at være tilfredse med funktionen: både vækst og tilføjelsen af ​​sport, men hvordan vil klæde, så i det mindste som helst med ham kommer ud. Kan jeg nøjes ubemærket og uden vrede fra hans side for at ændre stilen i den fyr?

Meget ofte de unge tror ikke meget om, hvad de skal bære. Normalt er de ting, som de køber mor. Men mode står ikke stille. Og nogle gange min mors smag kan være ganske konservativ, men siger ikke noget: pæne ting, kære. Men det er ikke de ser på den fyr.

En variant er endnu værre. Drengene afhentet deres ejendele bare at komme i størrelse. Tror ikke gennem enheden af ​​stil, farve. Ja efter køb som sat på én ting, og træk det i klubben, og en picnic, og en fødselsdag. Nå selv om nogle gange tænke ud af hendes vask. Nå, hvordan man skal håndtere det?

Der er én måde. Foreslå kæreste gå med ham til butikker. For at gøre dette, selvfølgelig, er du nødt til at arbejde hårdt og komme med meget god grund. Antag, sige du har en voksen nevø af samme organ, og du ønsker at samle op på hans gave noget at have på. "Det ville være meget bekvemt for dig at prøve." Måske vil han enig.

Og så bare et spørgsmål om dine evner. Du hente ting, du kan lide, og sender dem til montering værelse. Han, om end modstræbende, men den måler. Når det perfekte kit valgt, du beundrer det på en ny måde og husker med beklagelse af hendes nevø. Og så en generøs gestus og stemme selvtilfredse er enige om at lade disse ting elskede, og nevø for at hente noget stilfuldt og mindre på andre tidspunkter.

Ved at vedtage et sådant offer fra dig, han straks går til at betale for dit nye køb, med fuld tillid til, at du foretrækker den til alle dine pårørende.

Stadig, som en mulighed, kan du gennemgå garderoben fyr og afhente kits tilgængelige ting, forklarer, at de kombineres med hinanden. Men vi har brug for en forsigtig tilgang. Ellers vil han tænke, rodede gennem sine ting, har du står på sine rettigheder. Og det er ikke alle sådan.

Du kan også give en stilfuld trøje eller skjorte elskede i anledning af en fest. Bare ud af en følelse af respekt, han bliver nødt til at bære det, vil det være lidt længere din sejr.

Men hvis du tror på oprigtigheden af ​​forholdet, at mennesket hæger din mening, ganske enkelt, uden fiktioner fortælle ham, at nogle ting hans garderobe skal udskiftes. Og tilbyde at gøre det sammen.

Tags: Tøj, kæreste