Du er blevet inviteret til en fest eller klub dating "30+", og måske bare brug for din tilstedeværelse på virksomhedernes cocktailparty. Der er et felt gennemprøvet princip: Jo flere mennesker, jo mere sandsynligt at starte en samtale.
Først skal du nødt til at deltage i samtalen. Vælg blandt befolkningen i en behagelig person, med hvem du gerne vil møde dig. Du kan komme op med ord som "Jeg er ked af, jeg håber du har ikke noget imod, jeg er her ... jeg næsten ikke kender nogen. Kan du fortælle mig ... ". Denne behandling er en åbenhjertig erkendelse, sætter din kammerat på niveauet af skytshelgen for "nytilkomne", og det er for ham en flot rolle. Ifølge svar du straks klar over, hvordan vil tale videre.
Prøv at mødes med en bredere vifte af mennesker. Det bedste tidspunkt samtale på en overfyldt fest - 10-20, men ikke mere end 30 minutter. Hvis personen er fascinerende, så tak ham. Du kan udveksle visitkort og arrangere et møde. Men det er vigtigt at huske, at samtalen skal gå på, når du siger, ikke din partner.
Enhver rart at modtage komplimenter. Det menes, at ros som en kvinde. Faktisk mænd også opleve glæden ved en kompliment, som faldt til deres smag. Det er den universelle accept, ikke smiger temmelig overdrevet værdighed, som vi selv gerne vil se på dig selv.
Prøv at betale komplimenter let og naturligt, og du vil næsten helt sikkert elsket sig til samtalepartneren. Mennesket kører til den, der hæver hans humør. Og det er præcis, hvad du har brug for at have en stor tid.
Prøv at kompliment gerne rejse mand over ham. For eksempel kan du fortælle modparten: "Hvordan håndterer du så let og hurtigt at tilføje numrene i dit hoved? For mig er det altid meget svært. " Dette kaldes kunsten antikomplimenta selv. Enhver godt at høre godt om dig selv. Fra hans smil, vil du føle en bølge af styrke, da en god stemning tendens til at blive transmitteret gennem kommunikation.
Vi ønsker dig stor arbejdsplads - god og anderledes!