Har du nogensinde talt med din partner om det emne, du og han kan lide i sengen? Hvis ikke, skal du sørge for at diskutere det. Bedre at spørge ham, hvad der tyder på, og derefter laver en fejl - det er som regel altid arbejder i seksuelle relationer.
Hvordan du starter en samtale om dette emne Frank? Pludselig partner eller anden måde ikke så reagere? Start på denne måde: "Lad os tale. Jeg vil gerne fortælle dig, at jeg er særligt glad for at have sex med dig. Jeg kan godt lide en masse, men især ... ". Længere endnu, runde liste, der bringer dig mere nydelse under elskov. Når du er færdig liste, uden at insistere, bede dem om at dele med dig, at han kan lide sex.
Må ikke tie om smerten
Hvis din partner en stor pik, og det bringer smerte under sex - fortælle en mand om det, skal du ikke være tavs. Forklar ham, at du har brug for mere forspil kan have særlig fedt. Sig partner, er det vigtigt, at du støtter og forståelse.
Hard Sex
Det sker, at en partner begynder at føle, at han ønsker mangfoldighed i sengen, kan du prøve dig selv som en mester eller elskerinde, sygeplejerske eller politi, at føle, hvad sex på et offentligt sted, etc. Og i stedet for at dele den med din halv, forsøger han at undertrykke mit ønske disse. Ingen grund til at forbyde råd til det. Efter alt, hvis partnerne ikke åbent kan tale om, hvordan man diversificere sexliv, både elskov vil ikke levere sådan en fornøjelse. Hvis de føler beskæmmende snak om sex, hvordan kan håndtere det, tillidsfuld hinanden?
Med mit helbred var noget galt
Hvis en mand eller kvinde fremgik af kønsorganer, tøv ikke med at tale om dette partner, skal du ikke være bange for at virke på en måde ikke så pådrage mistanken om forræderi. Behov for at tale med din partner: "Du har alt det gode helbred? Er der ingen udledning, smerter i lysken? Jeg lige har optrådt allokering og smerter i underlivet, jeg er meget bekymret. Så jeg ønsker at gå til lægen, så han undersøgte mig og hørt. Kom med mig? ".